Selasa, 11 Oktober 2011

Terbaru di Pasaran, Stokin Kesihatan Ajaib Vken !!


DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI.


**Video ihsan dari Kak Mazlina James-thanks akak! Pesakit di atas adalah penghidap 'parkinson'.**

Promosi terkini, KLIK SINI

Salam Sejahtera,


Sebelum anda membaca dengan lebih lanjut, sila jawab soalan-soalan berikut dengan jujur.

Adakah anda penghidap atau anda kenal mereka yang menghidapi penyakit-penyakit berikut:-

1- Darah Tinggi
2- Lemah Jantung
3- Kencing Manis / Diabetes
4- Gauot
5- Susah Tidur Malam / Insomnia
6- Sakit Kepala / Migrain
7- Sakit/kebas Kaki atau Tangan (susah berjalan akibat penyakit atau faktor umur)
8- Senggugut / Menstrual @ Period Pain
9- Sengal-sengal atau Sakit Leher atau Bahu
10- Gastrik atau Gangguan Penghadaman dan lain-lain.

Adakah anda mempunyai atau mengenali sesiapa yang menghadapi masaalah-masaalah berikut:-

1- Anak kecil atau dewasa yang mudah jatuh sakit (terutama selsema)
2- Suami,anak atau sesiapa sahaja yang susah bangun pagi dan tidak bersemangat, lemah untuk bekerja atau belajar.(kurang bertenaga)
3- Mereka yang susah tidur malam / Insomnia


Dengan izin Allah, kini masaalah itu semua ada bantuannya!

Memperkenalkan stokin kesihatan ajaib Vken, stokin berteknologi Jepun & German yang dihasilkan dan dikilangkan di Taiwan. Stokin kesihatan ajaib Vken ini diperbuat dari 3 mineral penting iaitu:-

1-Lahar Gunung Berapi
2-Arang @ Intan Putih
3-Titanium

Ketiga-tiga bahan itu tadi diadun sehingga menjadi nano dan 'ditanam' di dalam kain poliester berkualiti tinggi yang dikilangkan di Taiwan. Khasiat dari bahan-bahan mineral semulajadi itu mampu meningkatkan kadar metabolisme dan melancarkan peredaran darah ke seluruh badan. Selain itu, ia juga membantu melancarkan sistem perkumuhan badan. Sekaligus, toksin-toksin yang terkumpul dapat disalur keluar dari badan menjadikan badan lebih segar dan sihat.

Jahitannya yang kukuh, menjanjikan jangka hayat sepasang stokin ini bertahan sehingga 3 tahun jika dipakai dengan lasak atau bertahan sehingga 7 tahun jika hanya dipakai ketika tidur.

Pemakaian stokin ini dengan kerap dan betul terbukti boleh membantu mengurang hingga menyembuhkan penyakit-penyakit yang disebut di atas serta banyak lagi penyakit-penyakit lain dengan izin Allah SWT. Kami telah mengumpul banyak testimoni pelanggan yang telah mencuba dan mendapat kesan positif hasil pemakaian stokin ini dengan hanya secepat 10 MINIT kesannya sudah dapat dirasai.

Penggunaan stokin ini juga amat mudah dan tidak membahayakan. Tidak seperti pengambilan ubat-ubatan yang boleh merosakkan buah pinggang atau organ dan sistem dalaman yang lain jika salah penggunaanya. Penjagaan ia juga sangat mudah. Stokin ini dihasilkan dengan gabungan arang yang mana ia mampu untuk menyerap dan mengurangkan penghasilan peluh di kaki dan menghalang pembiakan bakteria sekaligus menghindar dari masaalah bau kaki. Oleh itu, disarankan ia dicuci secara lembut menggunakan sabun mandi dan basuhan tangan. Namun, penggunaan mesin basuh dengan karung pakaian masih boleh digunakan. Walaubagaimanapun, oleh kerana ia bersifat nyah bau dan anti bakteria, pembasuhan yang kerap adalah tidak perlu. Mungkin sebulan sekali adalah memadai. Tetap, ia terpulang pada individu.

Untuk memaksimumkan khasiatnya, adalah amat digalakkan ia dijemur di bawah matahari terik terutama dari jam 8.00 pagi hingga 5.00 petang. Tenaga matahari atau infrared yang dipancarkan oleh matahari dapat diserap dan disimpan oleh stokin ini. Untuk menjemur, adalah tidak semestinya dibasuh dahulu. JANGAN DIPINTAL @ DI PULAS DENGAN KUAT. Memadai dengan perahan tangan yang biasa dan biarkan ia kering dengan sendiri di bawah panas mentari. Pengunaan peluntur dan pelembut adalah DILARANG sama sekali.

Walaupun anda tidak perlu berpantang makanan ketika menggunakannya, namun adalah amat digalakkan untuk anda menjauhkan diri dari penggunaan alat-alat beradiasi tinggi seperti telefon bimbit (h/phone), laptop, GPS dan lain-lain. Ini kerana, alat-alat tersebut terbukti boleh melemahkan khasiat stokin ajaib V-ken ini. Umum sedia tahu, tentang keburukan alat-alat tersebut kepada manusia.

Selain di pakai di kaki, ia juga boleh diletakkan di tempat-tempat yang bermasaalah untuk kesan yang lebih cepat. Contoh, jika mempunyai sakit atau kebas tangan, bolehlah disarungkan ke tangan atau letakkan di bahagian tengkuk dan pinggang yang sakit untuk membantu dengan kadar segera. Insya-Allah, ia akan sembuh dengan cepat.


Antara kebaikan 'stokin kesihata ajaib vken' ini:-


1-Mudah diguna! Hanya sarungkan sahaja di kaki. Tiada lagi rasa ubat yang pahit. Anda juga bebas melakukan aktiviti harian anda.

2-Fungsi berkekalan. Tiada tarikh luput.

3-Ia menyingkirkan bahan buangan hablur dari tapak kaki anda

4-Ia selamat dan tidak memberi sebarang kesan

5-Melancarkan peredaran darah, mengaktifkan sel, meningkatkan kadar metabolisme

6-Dapat membebaskan jauh sinaran inframerah, ion negative dan elemen tidak bermanfaat dalam badan manusia (baik untuk jangkamasa panjang)

7-Mampu menyingkirkan bau busuk dan mengawal kelembapan

8-Menghalang pertumbuhan bakteria

9-Menguatkan kaki

10-Meningkatkan fungsi badan, sistem keimunan, menyelaraskan sistem badan, menghilangkan keletihan, mengurangkan kesakitan.

11-Ia berfungsi sama seperti refleksologi kaki TANPA batu keras atau urutan yang menyakitkan. Hanya seperti berjalan di atas permaidani yang lembut!

Jika anda berminat untuk mendapatkan dan mencuba stokin kesihata ajaib v-ken ini, atau ingin mendapatkan penerangan lanjut secara percuma, sila lapangkan masa anda untuk menelefon atau emailkan seperti di bawah. Insya-Allah saya akan memberi bantuan dan nasihat terbaik berhubung khasiat dan pengguan 'stokin ksihatan ajaib Vken' ini.

Pasti anda tertanya-tanya harga 'stokin kesihatan ajaib Vken' ini. Senarai harga lengkap serta maklumat pembayaran tempahan, sila rujuk pada halaman 'SENARAI HARGA & PEMBAYARAN' di bahagian atas sebelah kanan anda. Atau KLIK SINI untuk harga promosi terkini stokin kesihatan ajaib Vken ini.

Namun, diharap khasiat dan kebaikan stokin ini tidak dipandang rendah dengan harganya. Mengapa kita boleh berhabis ratusan ringgit untuk mendapatkan teknologi-teknologi terkini seperti handphone yang canggih, laptop, tablet PC dan pelbagai lagi tetapi tidak untuk kesihatan kita? Pelaburan kesihatan dan akhirat adalah yang terbaik sebelum kita mampu menikmati pelaburan-pelaburan lain. Sukar bukan ingin beribadat jika badan asyik sakit? Sukar bukan ingin bekerja jika badan asyik sakit? Bagaimana jika anda ada wang ringgit untuk membeli makanan lazat tapi tidak dapat menikmatinya kerana anda menghidap diabetes, sakit jantung atau darah tinggi? Bagaimana anda ingin berpuasa dan bersolat dengan lancar jika asyik gastrik dan sakit lutut? Renung-renungkan dan buatlah keputusan yang tepat.

Luangkan masa anda untuk melihat testimoni pelanggan-pelanggan kami.

Akhir kata, yang buruk adalah dari saya, insan biasa, dan yang terbaik itu dari Allah Swt. Sesungguhnya, setiap penyakit itu ada penawarnya dan kita digalakkan berusaha dalam mencari penawar. Jika bukan untuk diri anda sendiri, jadikan ia hadiah atau pemberian kepada yang tersayang sebagai tanda kita menghargai dan mendoakan kesihatan mereka.

p/s- 'Stokin Ajaib' hanyalah nama panggilan orang ramai yang sudah mencuba stokin ini dan merasai keberkesanannya membantu merawat penyakit. Tiada keajaiban yang digunakan seperti jampi serapah dan sebagainya. Ia 100% teknologi terkini. Namun, suka diingatkan segala hasil dan kebaikan adalah dengan izin ALLAH SWT. Semoga usaha kita mencari penawar, diperkenan dan dipermudahkanNya. Amin :)

Untuk tempahan sila Call/SMS/Watsap 017-3738343,Syda Atau KLIK SINI utk maklumat pembayaran.

Email: stokinajaib@gmail.com

FB: stokinajaib

Terima kasih :)


1 ulasan:

PROMOSI Vken 2022!

💥YEAR END SALE VKEN 2022!!💥 Kebas kaki, urat timbul (vena pulmonary), gaot, diabetes, kelesuan, berpantang bersalin, dan banyak lagi mamp...